Air Miles
Meer voor elkaar.
Maak Air Miles weer aantrekkelijk voor spaarders en verhoog de naamsbekendheid onder een jongere doelgroep. Zorg daarbij voor een passende uitstraling en maak duidelijk waar men voor spaart.
Opdracht.
Inzicht.
Een sociaal aspect
maakt aantrekkelijk
Het krijgen van korting of aanbiedingen is een belangrijke reden om in te stappen bij spaarprogramma’s. Maar om Air Miles aantrekkelijk te maken onder een doelgroep die het merk alleen van naam of van vroeger kent, is er meer nodig. Uit onderzoek blijkt dat zij op zoek zijn naar een socialer spaarprogramma.
Oplossing.
Air Miles
spaar je niet alleen voor jezelf
‘Meer voor elkaar' is de pay-off voor de nieuwe positionering van Air Miles. Want Air Miles spaar je niet alleen voor jezelf, maar ook voor een ander. En bij een nieuwe positionering en de wens om het merk te verjongen, hoort ook een nieuwe identiteit. Gelanceerd met een campagne in verschillende flights op verschillende kanalen.
Een incentive als extra toevoeging zorgde in een vervolgcampagne voor nieuwe spaarders.
Nieuwe identiteit
& uitstraling.
Ontwikkel een identiteit voor Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt. Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt. Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt.
Flights
3
Clicks
203K
Impressies
20.7M
Kanalen
8
Resultaten.
Lancering
campagnes
Ontwikkel een identiteit voor Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt. Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt. Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt.