Cosun
De toekomst is plant.
Oplossing.
Een effectieve
middelenmix
Met de campagneregel ‘De toekomst is plant’ herintroduceerde Cosun zich weer aan de doelgroep in de eerste fase van de campagne. Om concreet te maken wat Cosun dan doet voor een plantaardige toekomst, werd in de tweede fase ingezoomd op de belangrijkste initiatieven. Een effectieve media- en middelenmix, zowel offline als online, verspreidde dit alles breed.
Zet Cosun, met haar missie om de kracht van planten optimaal benutten, op de kaart als agri-foodcoöperatie van de toekomst.
Opdracht.
Opdracht.
Resultaten.
Flights
3
Clicks
203K
Impressies
20.7M
Kanalen
8
Inzicht.
Meer dan alleen frietjes en stroop
Cosun is vooral bekend van de merken Aviko en Van Gilse. Maar deze agri-foodcoöperatie maakt meer dan alleen frietjes en stroop. Samen met haar leden-akkerbouwers wil Cosun alles uit gewassen halen om slimme, duurzame oplossingen te creëren. Voor nu en voor later. Deze missie mist echter nog bekendheid binnen de doelgroep.