top of page
8147-Yummy-Super Sour-ELEMENTEN-2.jpg

Yummy
Super Sour

Primus Wafer Paper

Opdracht.

Ontwikkel de nieuwe verpakking voor Yummy Super Sour en zorg voor een succesvolle lancering van dit unieke snoeppapier. 

Snoeppapier heeft iets magisch. 

Papier, maar dan eetbaar. Snoep, met alleen natuurlijke ingrediënten. Een zoetzure smaaksensatie. Die op je tong smelt. Gemaakt op basis van aardappelzetmeel met een superzuur snoeplaagje. Onweerstaanbaar, bijna magisch. En die magie brengen wij tot leven.

8147-Yummy-Super Sour-ELEMENTEN-3.jpg
Inzicht.
Inzicht.
Packs.jpg
Candy paper doos.jpg
1738573065312.jpg

Candy paper magic. 

We brengen de magie van snoeppapier tot leven met een gloednieuwe pay off: Candy paper magic.

Met een opvallende verpakking, een eigen Yummy-karakter en een energieke video brachten we Yummy Super Sour tot leven. Op de website, in e-mails en promotiemateriaal. En omdat Yummy Super Sour de derde variant in de Yummy-range is, werd dit allemaal gecreëerd in lijn met de look & feel van de rest van het assortiment. De lancering vond plaats op ’s werelds grootste snoep- en snackbeurs ISM, waar Primus direct in de prijzen viel met de ISM New Product Showcase Award. 

primus-landingspagina-08.jpg
Oplossing.
PRIM-Yummy Super Sour-Keyvisual-staand_Rubana.jpg
PRIM-Yummy Super Sour-Keyvisual-staand_Mo.jpg
PRIM-Yummy Super Sour-Keyvisual-staand_Robin.jpg
Website.jpg
Scherm­afbeelding 2025-10-21 om 14.43.02.png
Scherm­afbeelding 2025-10-21 om 14.41.49.png
Inzicht.

Natural base

Wist je dat er in Nederland gemiddeld 5 mensen per dag uit het leven stappen? Dat cijfer kunnen we alleen samen omlaag krijgen. Suïcidepreventie is dus niet alleen een taak voor gespecialiseerde hulpverleners; iedereen kan een steentje bijdragen. Door aandacht te hebben voor elkaar én zelfdoding bespreekbaar te maken. Maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan. 

Primus-Loop.png
Oplossing.

Candy
paper magic

Een opvallende verpakking, een passend Yummy-karakter en een nieuwe video om het product te promoten. En omdat Yummy Super Sour de derde variant in de Yummy-range is, werd dit allemaal gecreëerd in lijn met de look & feel van de rest van het assortiment.

 

Voor de beurs werden verschillende middelen gecreëerd om Yummy Super Sour op de juiste manier te lanceren. En als klap op de vuurpijl ging Primus met de New Product Showcase Award naar huis. Iets wat natuurlijk ook de nodige aandacht verdiende en waardoor de belangstelling voor Yummy Super Sour door het dak ging.

8147-Yummy-Super Sour-ELEMENTEN-3.jpg

Flights

3

Clicks

203K

Impressies

20.7M

Kanalen

8

Resultaten.

Meer werk.

KHN

Werken in de horeca.

113

Wereld Suïcide Preventie Week.

bottom of page