Hero Jam
Klein Geluk.
Al 137 jaar.
Vertaal de nieuwe internationale merkessentie, ‘Sweet Moments of Happiness’, naar een onderscheidende campagnepropositie voor Hero jam voor de Nederlandse markt en voeg emotionele waarde toe aan het Hero-merk.
Opdracht.
Inzicht.
Als het verstand alleen het niet kan winnen, laat dan ook het gevoel spreken
Zodra de prijzen in de supermarkt gaan stijgen, gaan consumenten als vanzelf op zoek naar goedkopere alternatieven voor A-merken. En zullen ze dus eerder geneigd zijn te kiezen voor een private label-jam dan voor jam van Hero. Tenzij je ervoor zorgt dat je aan de extra productintrinsieke waarde die je als Hero kunt bieden, emotionele waarde toe kan voegen.
Oplossing.
Een groot idee
vol klein geluk
Families delen al sinds mensenheugenis lief en leed met elkaar en genieten samen van mooie momenten. En een van die vaste waarden die dit kleine geluk verrijkt, is jam van Hero. De kers op de taart of boterham, al 137 jaar.
Hero Jam Zero
Ontwikkel een identiteit voor Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt. Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt. Air Miles en een key-visual & identiteit die het concept in woord en beeld vangt.