top of page
KHN header eva.jpg

Koninklijke Horeca Nederland

Werken in
de horeca.

Help ons het beeld van de horeca als (potentiële) werkgever voor de lange termijn te verbeteren. En bied ondernemers tools voor het werven van nieuwe medewerkers.

Opdracht.
Oplossing.

De branche
vertelt het verhaal

Verschillende tijden, verschillende campagnes. Werken in de horeca is een feestje en dat kon iedereen na corona wel gebruiken. Dat werd de focus van campagne 1. De branche is daarnaast ook een serieuze werkgever. Dus in campagne 2 was juist de veelzijdigheid van het werken in de horeca de belangrijkste boodschap. In beide campagnes stonden horecamedewerkers centraal. Hun verhalen, foto’s en video’s brachten de campagnes tot leven.

Resultaten.

Flights

3

Clicks

203K

Impressies

20.7M

Kanalen

8

Meer werk.

Air Miles

Meer voor elkaar.

Pepsi Max

MAX the future.

Inzicht.

Wees creatief met werven

Personeelstekort. Een uitdaging die ook de horecabranche niet vreemd is. En werving is er sinds de coronacrisis niet makkelijker op geworden. Want terwijl gasten regelmatig staan te springen om een versgetapt biertje of weekendje weg, staan horecaondernemers te springen om gemotiveerd en gekwalificeerd personeel. Het fijne is dat de branche voor ieder wat wils biedt: fulltime, parttime of flexibel naast een andere baan. Dus is het zaak niet alleen te focussen op horecaprofessionals en studenten, maar ook op zij-instromers.

bottom of page